Obchodné podmienky

Termín dodania


Dodacia lehota je najneskôr 3-10 pracovných dní po obdržaní objednávky. Každú objednávku sa snažíme vybaviť v čo najskoršom termíne. V prípade, že objednaný tovar nebude možné zaslať podľa vyššie uvedenej dodacej lehoty, oznámime Vám predpokladaný termín dodania a vyžiadame si Vaše odsúhlasenie. Stav vašej objednávky si môžete pozrieť po zaregistrovaní. Ak zásielku neobdržíte po uplynutí 2 týždňov, odporúčame informovať sa u nás telefonicky, prípadne mailom. Stáva sa totiž, že zákazníci nedostanú oznámenie z pošty o uložení zásielky.

 

Storno objednávky
Kupujúci môže svoju objednávku vziať späť (stornovať) najneskôr do 24 hodín po uskutočnení objednávky, a to e-mailom na adresudede@motoone.sk alebo telefonicky na tel. č.:0908815868, ohľadne motocyklov volajte na tel: 0908815868, alebo píšte na "dede@motoone.sk"


Ak sa už Vami objednaný tovar z akéhokoľvek dôvodu nenachádza na sklade, bude Vám ponúknutá primeraná alternatíva objednaného tovaru, alebo môžete jednoducho objednaný tovar stornovať.

 

Nákup v predajni:

Ak ste sa rozhodli navštíviť našu predajňu(prevádzku) vo Svätom Petere osobne, prosím uistite sa telefonicky či daný tovar o ktorý sa zaujímate máme na predajni. Bohužiaľ z dôvodu širokého sortimentu nemáme všetok tovar na predajni. Preto je lepšie si tovar dopredu objednať a potom si ho môžete prísť vyskúšať a pozrieť. Otváraciu dobu máme zatiaľ podľa telefonickej dohody.

 

Možnosti platieb:

 

Osobný odber:

Osobný odber je možné uskutočniť v našej prevádzke. 
Pri osobnom odbere môžete samozrejme tovar zaplatiť pri prevzatí v hotovosti.

Platba na dobierku (Slovenskou poštou alebo kuriérskou spoločnosťou DPD)

- poštovné je 5 €, (ak ho posielame slovenskou poštou) 

- ak vám niečo nevieme poslať naraz (lebo to práve nemá ani náš dodavateľ) , tak vám balík pošleme na dvakrát, teda aj poštovné bude delené (nič nepreplatíte)


Platba preddavkovou faktúrou

Všetky objednávky  1,5 

Na vašu uvedenú e-mailovú adresu vám v priebehu 24 hodín(v pracovných dňoch) pošleme preddavkovú faktúru na základe ktorej uhradíte sumu na náš účet. Prosím, aby ste neuhrádzali sumu na náš účet bez preddavkovej faktúry nakoľko sa môže stať, že daný tovar je už vypredaný.

 

Reklamácia:

Postup reklamácie

Pri uplatňovaní reklamácie dodržujte prosím nasledujúci postup:
1. Pošlite e-mail (alebo list) kde uvediete hlavne typ výrobku, jeho objednávacie číslo, číslo faktúry a popis závady.
2. Do 24 hodín (v pracovné dni) Vám budú zaslané informácie o ďalšom postupe
3. Pošlite tovar na určenú adresu spolu s popisom závady a dokladom o kúpe                                 4.Pri náhradných dieloch priložte aj doklad o monáži v autorizovanom servise.

 

- poštovné v prípade reklamácie (ak sme ju nezavinili my) je 3, €, ale ak reklamácia nastala našou vinou, tak poštovné neplatíte

- ak vám vami objednaný tovar veľkostne nesedí, tak nám ho pošlite späť (v žiadnom prípade nie na dobierku) a do balíka vložte stručný komentár s reklamáciou a adresou a tovar vám bude po obdržaní od nášho dodávateľa okamžite odoslaný na výmenu

- náš sortiment si môžete prísť vyskúšať aj do nášho skladu(predajne) (odporúčame vopred zavolať)

- v našom sklade nedržíme celý sortiment, ktorý je na našej stránke, preto je lepšie si tovar najprv objednať a potom prísť a vyskúšať si už vami vopred objednaný tovar

 

Ochrana osobných údajov:
Za účelom vybavenia vašej objednávky si musíme uložiť vaše osobné údaje. Poskytnutie údajov je z vašej strany dobrovoľné. Vyplnením objednávacieho formulára dávate súhlas s použitím, spracovaním a uložením vašich osobných údajov do našej databázy. Kedykoľvek máte právo písomne tento súhlas odvolať.